viernes, 5 de noviembre de 2010

COSA DE MAXIA


A editorial Xerais, xunto con Bocaberta, programa de dinamización lingüística, agasalláronnos cun exemplar do libro Contos por palabras , e cunha fantástica actuación do mago Cali que xiraba entorno a esta obra de Agustín Fernández Paz. Sen dúbida a actuación foi máxica e engallou os nosos rapaces ca máxia das palabras e das imaxes, proba disos so hai que ver as "cariñas do noso alumnado" . ¡ Non están tan atentos es matemáticas!











Os alumnos/as opinan:


"La magia me parece algo muy divertido"
"Hay trucos tan impresionantes que no se puede encontrar la trampa"
Nico 1ºA
"Me pareció bastante animado y muy divertido".
"La magia me parece algo indescriptible. Un espectáculo que de verdad se puede sentir, disfrutar ….
No desearía que se terminara nunca, pues es unos de los espectáculos que más disfrutamos."
Lúa 1ºA
"El espectáculo de ayer me pareció muy emocionante y muy divertido.
"La magia es un entretenimiento muy peculiar. Sirve para pequeños y mayores. Me gusta ver desaparecer y aparecer objetos y personas por arte de magia. Resumiendo me gusta la magia. "
Laura º1A
"Me parecio algo nuevo, me gustaría aprender hacer magia"
Kevin 1ºA
"Me parecio gracioso y divertido que alguna gente quiere aprender ha hacer"
ELizahar
"Pareceume un espectáculo cheo de risas no que todos o pasamos moi ben , ou polo menos, eso creo" IRIA 1º ESO.A.
"Para min a a maxia e un espectáculo,un mundo no que se pode entrar en calquera momento, un pasatempo, un oficio; non hai palabras para describila, porque é simplemente maxia,tamén considero que podemos aprender moito vendo a maxia,non ?Penso que fai falla bastantes anos de práctica para chegar a ser mago profesionala, porque para facer maxia primeiro hai que creer nela, e como dixen antes, a maxia non tén palabras para describila, simplemente é MAXIA"
IRIA 1º ESO.A

1 comentario:

  1. Resulta evidente que os rapaces divertíronse un montón, as fotos (que divertidas) así o amosan.

    ResponderEliminar