domingo, 31 de octubre de 2010

ENRÉDATE CA LECTURA II, CANDO PETAN NA PORTA POLA MOITE E A LÚS DO CANDIL



O pasado mércores realizamos a primeira xuntanza dos dous grupos do club de lectura "Enrédate ca lectura I" . O resultado das primeiras lecturas do club, A lús do candil, de Ángel Fole, e Cando petan na porta pola de noite, de Xabier Puente Docampo foron as seguintes produccións literarias.

Os membros do clube de 1º da ESO seguindo os pasos de Xabier Puente Docampo, redactaron os seu temores, que serán ilustrados por alumnos/as de 3º da ESO.




















TEÑO MEDO A……………

As arañas, as serpes, as medusas, as avespas e algún réptil.

A escuridade, os monstros ,os ladros os extraterrestres e os exames.

A que non haxa animais nin flores.

A morte, a tolear.

As películas de medo, o home do saco, a que veña Dark Vader a miña habitación.

As rapazas que gastan a tarxeta de crédito.

A comunicarme

A perder as miñas pertenzas: obxectos, familia.

A quedarme só.


VICTOR BUSTO . ESO A.


EU TEÑO MEDO A ..........

As mulleres

O troncos

A factura do móbil

Os exames

Os asasinos

A verba ornitorrinco

A quedar inútil

Os caracois e formigas

As cacas

E a morte

ADRIÁN GÓMEZ 1º A

EU TEÑO MEDO A ..............

A morte.

As medusas.

As serpes, os caimáns.

Os ladróns e asasinos.

A factura do móbil.

A quedarme na ruína.

A que dar torto.

A suspender.

A non poder ver as estrelas pola noite.

A que se extingan os seres vivos.

A que lle pase algo a miña familia.

BALBINO 1º A.


EU TEÑO MEDO A .......

As cobras, os cágados, medusas, os ornitorrincos e os caracois.

As mulleres.

A factura do móbil a fin de mes.

Os exames.

A morte.

A quedar vexetal.

A que me rouben.

ALEX DIÉGUEZ NEGRO 1º A
EU TEÑO MEDO A:

As arañas, medusas e as serpes.

Os monstros imaxinarios.

As mulleres.

A factura de fin de mes.

Os exames.

A o mar.

A quedar inútil., en silla de rodas ou nunha cama ríxida.

A non oír, a non ver.

A que lle pase algo a miña familia.

A ser vexetariano ( sen carne non vivo)

DAVOR 1º A

EU TEÑO MEDO A ..............

A suspender.

A factura de fin de mes.

Os ladróns.

Os monstros imaxinarios, a Godzila.

A quedar sen casa.

As pitóns e os ornitorrincos.

A perder as miñas pertenzas.

A morte.
ROI 1º A.
Os/as alumos/as de 2º ESO inventaron a súa historia a partir dun parágrafo do relato; " O espello" do libro de Anxel Fole, Á lus do Candil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario